W grupie ogólnej 4+ TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) miał średnio 5,50 proc. udziału w rynku widowni telewizyjnej wobec 5,46 proc. w lipcu rok wcześniej.
Telewizja Republika zyskała po zmianach w TVP Info
Druga była TV Republika (Telewizja Republika), która zyskała po zawieszeniu emisji propagandowego TVP Info pod koniec grudnia. TV Republika odnotowała 3,92 proc. udziału wobec zaledwie 0,08 proc. rok wcześniej.
Trzecią pozycję zajął Polsat News (Grupa Polsat Plus) – 1,51 proc. (1,7 proc. w lipcu 2023 roku). Na czwarte miejsce spadł naziemny TVP Info (Telewizja Polska) – 1,32 proc. (w dół z 5,27 proc. rok wcześniej).
Dalej znalazły się:
- naziemne Wydarzenia 24 (Grupa Polsat Plus) – 1,04 proc. (wzrost z 0,79 proc.),
- TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,51 proc. (spadek z 0,54 proc.),
- Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,34 proc. (wzrost z 0,02 proc.),
- naziemny Polsat News Polityka (Grupa Polsat Plus) – 0,23 proc. (kanał nadaje od 10 stycznia),
- Polsat News 2 (Grupa Polsat Plus) – 0,09 proc. (spadek z 0,12 proc.),
- Biznes24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (spadek z 0,02 proc.)
- i Pogoda24.TV (MWE Networks) – poniżej 0,01 proc. (kanał nadaje od 1 marca).
Wydarzenia 24 lepiej niż TVP Info w grupie komercyjnej
News 24 (Astro) nie jest monitorowany przez Nielsen Media.
W grupie komercyjnej 16-59 kanał TVN 24 miał średnio 3,57 proc. udziału (spadek z 3,77 proc.). Udział TV Republika wyniósł 1,9 proc. (0,04 proc. rok wcześniej), Polsat News – 1,09 proc. (spadek z 1,36 proc.), Wydarzeń 24 – 0,86 proc. (wzrost z 0,65 proc.), a TVP Info – 0,75 proc. (wobec 2,56 proc. rok wcześniej).
Dane: Nielsen Media.