„Na razie mogę powiedzieć, że jakiś czas temu zakończyliśmy etap »wychodzenia na plus« dzięki bieżącej działalności. Inwestycja kosztowała 3 miliony złotych, które jakiś czas temu się zwróciły” – poinformował na platformie X Krzysztof Stanowski, który uruchomił Kanał Zero na początku lutego.
Stanowski zapowiada zmiany w Kanale Zero
Jak podał Stanowski, same przychody z AdSense wyniosły 3,46 mln zł. „Trochę powyżej początkowego biznesplanu, w którym zakładałem 500 000 miesięcznie, a jest 577 000” – pochwalił się.
Krzysztof Stanowski przyznał również, że Kanał Zero zakończył lipiec z wynikiem, którego się nie spodziewał, „biorąc pod uwagę urlopy wśród członków redakcji, pogodę odciągającą widzów od ekranów” – 35,2 mln wyświetleń. „W pół roku działalności zrobiliśmy 230 milionów wyświetleń” – poinformował.
Twórca Kanału Zero zapowiada też zmiany „contentu, personaliów i technologii”. Przełomowy dla kanału ma być wrzesień – z dużym transferem. W październiku natomiast mają się pojawić duże zmiany technologiczne.