Karolina Kowalska do nowego projektu przechodzi z “Pulsu Biznesu” (Bonnnier Business Polska), z którym była związana przez ponad 14 lat, do końca lipca piastując stanowisko dyrektor marketingu i eventów. Była jedną z kluczowych menadżerek wydawnictwa, odpowiadała za działania marketingowe, w tym budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi.
– Bardzo się cieszę, że Karolina dołącza do naszego projektu. Jest najlepszą możliwą osobą na tym stanowisku, co zapewne potwierdzą wszyscy którzy ją znają. A do tego wspaniałą osobą, z którą uwielbiam pracować. Bez niej trudno byłoby mi zrealizować ten ambitny projekt, a mając ją w drużynie jestem pewien sukcesu. Mamy mnóstwo pomysłów, które z nową energią i nowymi możliwościami będziemy realizować – mówi nam Grzegorz Nawacki, założyciel i szef nowego medium (nazwa wciąż nie została ujawniona).
– Gdy dostałam od Grzegorza zaproszenie do projektu, nie zastanawiałam się ani chwili. Wizja, strategia i fundamenty są mi bardzo bliskie, wierzę że jakość jest kluczem do sukcesu. Pracując razem wiele lat doskonale się poznaliśmy, cieszę się, że będziemy mogli to kontynuować, a budowanie projektu od zera to niesamowite wyzwanie zawodowe i wielka przygoda. Taka okazja nie trafia się codziennie – komentuje Karolina Kowalska.
Były naczelny “Pulsu Biznesu” buduje nowy serwis
O nowym projekcie mediowym Grzegorz Nawackiego pisaliśmy jako pierwsi w czerwcu. Informowaliśmy, że buduje on platformę informacyjną o profilu ekonomicznym, która ma się wyróżniać jakościowymi treściami. Skierowana będzie nie tylko do przedsiębiorców, ale wszystkich szukających ambitnych treści. Jak podkreśla założyciel, siłą projektu mają być doświadczeni dziennikarze pozyskani z innych mediów.
– To będzie medium nowej kategorii, które nie ściga się na odsłony i kliki – mówił Grzegorz Nawacki w czerwcu w rozmowie z naszym portalem.
Grzegorz Nawacki do marca był redaktorem naczelnym „Pulsu Biznesu” i portalu pb.pl, odszedł po ponad 19 lat, by założyć nowe medium. Projekt finansowany jest przez założyciela i inwestorów zewnętrznych, wśród których wiodącym jest fundusz RiO, kontrolowany przez Rafała Brzoskę.
Siedziba portalu będzie mieściła się w ścisłym centrum Warszawy, przy ul. Wspólnej 61, na 300 metrach kwadratowych. Ma w niej się znaleźć również studio do nagrywania treści audio i wideo, co oznacza, że w nowym medium będą nie tylko artykuły.
Zgodnie z zapowiedzią, nowy gracz na rynku mediów ma zadebiutować jesienią.