Media Agory połączą siły do obsługi Igrzysk Olimpijskich w Paryżu

Gazeta.pl i "GW"

Gazeta.pl i "GW" mają w Paryżu razem czworo dziennikarzy

Redakcje portalu Gazeta.pl oraz „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl (Agora) połączą siły podczas relacjonowania XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu.

Gazeta.pl wysłała do Paryża Agnieszkę Niedziałek i Łukasza Jachimiaka, natomiast „GW” i Wyborcza.pl – Rafała Steca i Radosława Leniarskiego.

Jak informuje biuro prasowe Agory, przygotowywane przez nich treści będą publikowane online zarówno na stronach Sport.pl i Gazeta.pl, jak i w serwisie Wyborcza.pl oraz na profilach redakcyjnych w mediach społecznościowych.

„Jestem przekonany, że dzięki tej współpracy czytelniczki i czytelnicy »Wyborczej« i Sport.pl dostaną najbogatszą relację z igrzysk olimpijskich na polskim rynku. Będziemy w centrum wydarzeń – w Paryżu i stamtąd będziemy relacjonować sportowe zmagania oraz, mamy nadzieję, wiele polskich sukcesów” – mówi szef działu sport w „GW” Marcin Wesołek, cytowany w komunikacie prasowym.

W ramach współpracy powstanie również specjalne wydanie Magazynu Sport.pl, który w podobnej formie zadebiutował podczas tegorocznego Euro. Publikowane będą w nim pogłębione teksty dotyczące m.in. społeczeństwa czy historii, których wspólnym mianownikiem jest sport. Na łamach Magazynu poruszone zostaną m.in. tematy dotyczące sportowo-politycznego krajobrazu z wojnami i historycznymi bojkotami w tle czy wspomnienia dotyczące pierwszego polskiego medalu.

„Magazyn Sport.pl na Euro spotkał się z dobrym przyjęciem czytelników, a pogłębione, jakościowe treści były świetnym uzupełnieniem bieżącej obsługi redakcyjnej Euro. Postanowiliśmy kontynuować ten projekt podczas igrzysk tym razem we współpracy z redakcją »Wyborczej«” – wyjaśnił Łukasz Cegliński, redaktor naczelny serwisu Sport.pl.

Zaplanowane zostały również trzy magazyny przygotowywane przez dziennikarzy Sport.pl i „Wyborczej”, które zostaną dołączone do papierowych wydań „Gazety Wyborczej” ukazujących się 29 lipca, 5 sierpnia i 12 sierpnia.

Czytelnicy Wyborcza.pl otrzymają także olimpijski newsletter stworzony we współpracy z redakcją Sport.pl.

Akcji redakcyjnej towarzyszy specjalna „Mistrzowska oferta” subskrypcji Wyborcza.pl.