TVN zanotował w prime time (od początku stycznia do końca czerwca) średnio 8,35 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (rok do roku spadek z 8,92 proc.), 9,79 proc. w komercyjnej 16-49 (w dół z 10,66 proc.) oraz 9,22 proc. w komercyjnej 16-59 (w dół z 9,95 proc.).
Udział TVP 1 w prime time to średnio 7,69 proc. w grupie ogólnej 4+ (spadek z 8,95 proc. rok wcześniej), 5,38 proc. w komercyjnej 16-49 (spadek z 5,56 proc.) oraz 5,83 proc. w komercyjnej 16-59 (w dół z 6,45 proc.).
Udział TVP 2 wyniósł 7,55 proc. w grupie ogólnej 4+ (spadek z 8,43 proc.), 5,35 proc. w komercyjnej 16-49 (spadek z 6,13 proc.) oraz 5,61 proc. w komercyjnej 16-59 (spadek z 6,28 proc.).
Polsat miał 6,68 proc. w grupie ogólnej 4+ (spadek z 7,34 proc.), 8,09 proc. w komercyjnej 16-49 (w dół z 8,87 proc.) oraz 7,46 proc. w komercyjnej 16-59 (spadek z 8,4 proc.).
Dane: Nielsen Media.