Z badania Mediapanel PBI/Gemius wynika, że liderem polskiego internetu była Grupa Google z 28,68 mln użytkowników (spadek o 0,19 proc. w porównaniu z majem 2024 roku). Za nią była Meta Platforms, notująca 25,06 mln odwiedzających (wzrost o 1,40 proc.).
Serwisy grupy Wirtualna Polska odwiedziło w czerwcu łącznie 20,42 mln użytkowników, czyli o 0,85 proc. więcej, niż w poprzednim miesiącu. Dalej w zestawieniu były Grupa RAS Polska – 19,78 mln (spadek o 2,61 proc.) – oraz Grupa Polsat-Interia – 19,60 mln (spadek o 4,22 proc.), która w maju była pierwsza w kategorii wydawców portali.
W pierwszej dziesiątce znalazły się również:
- Grupa Allegro – 18,46 mln użytkowników (spadek o 2,43 proc.),
- Grupa Agora – 16,92 mln (wzrost o 1,28 proc.),
- Grupa OLX – 16,29 mln (spadek o 1,14 proc.),
- Grupa Polska Press – 15,48 mln (spadek o 3,77 proc.)
- i Grupa WhatsApp – 15,39 mln (wzrost o 4,89 proc.).