Program jest nadawany w niedziele o 18.30, od 23 czerwca. Emitując go, stacja ma średnio 0,79 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,57 proc. w komercyjnej 16-59. Dotąd najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 7 lipca – 85 tys.
„Program typowo konsumencki”
Dla porównania, w pierwszym półroczu stacja miała średnio 1,32 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,63 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 0,72 proc. w komercyjnej 16-59.
„To program typowo konsumencki, w którym będziemy mówić prostym językiem o finansach osobistych, a także dostarczymy wiedzę niezbędną w podejmowaniu świadomych i bezpiecznych decyzji przez kupujących” – zapowiadał w komunikacie prasowym Marcin Kowalski, prowadzący program.
Marcin Kowalski wrócił do TVP na początku roku po ośmiu latach. Prowadzi w TVP Info pasma informacyjne, a także wieczorne programy, m.in. „Minął dzień”. Jest również wydawcą. W przeszłości był doradcą partii Nowoczesna.
Dane: Nielsen Media.