Wyborcza.pl z wakacyjnymi cyklami redakcyjnymi i letnią promocją subskrypcji

"Gazeta Wyborcza" przygotowała też wakacyjną ofertę prenumeraty cyfrowej pod hasłem "Złap urlop od codzienności"

Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem „Złap urlop od codzienności”. To specjalna oferta prenumeraty na wakacje, której towarzyszą działania redakcyjne: m.in. cykle artykułów i podcasty.

Wśród wakacyjnych propozycji Wyborcza.pl znalazło się Biuro Interwencji Turystycznej. To cykl publikacji, gdzie czytelniczki i czytelnicy mogą wysłać opis sprawy związanej z podróżowaniem, ich zdaniem wymagającej nagłośnienia. Pierwsza wakacyjna interwencja dotyczyła czytelniczki, która przez overbooking nie poleci z córką na wakacje na Rodos.

Kolejny wakacyjny cykl to „Oni pracują, byś ty mógł wypocząć”. Pokazuje on, z czym mierzą się kucharze w smażalniach, animatorzy w hotelach, obsługa ośrodków wypoczynkowych, przewodnicy wycieczek. Przedstawiani są ludzie, którzy dbają o jakość wakacji innych. Cykl otworzyła rozmowa o Chatce Puchatka, schronie położonym na Połoninie Wetlińskiej w Bieszczadach „Turyści przychodzą zdziwieni, że nie ma tu lodów i piwa. Ale braki rekompensują widoki”.

Natomiast w Wakacyjnym Archiwum X można przeczytać o najgłośniejszych kryminalnych historiach, którymi żyła Polska.

Dla lubiących słuchać Wyborcza.pl ma nowy podcast. „La La Live” to rozmowy Jacka Szubrychta o muzyce, ale prowadzone zza kulis największych festiwali i koncertów. Gościem pierwszego odcinka jest Mikołaj Ziółkowski, który kieruje agencją Alter Art, organizującą m.in. gdyńskiego Open’era. „La La Live” ma premierę w soboty w podcaście Wyborczej „8.10”.

„Gazeta Wyborcza” przygotowała też wakacyjną ofertę prenumeraty cyfrowej pod hasłem „Złap urlop od codzienności”. Cenę Pakietu Klubowego (dostępne wszystkie treści) w początkowym okresie prenumeraty obniżono w niej do 26 z 56 zł (płatność 26 zł z góry za pierwsze cztery tygodnie. I tak przez 8 tygodni – dwa okresy po 26 zł każdy. Potem 52 zł pobierane automatycznie co 4 tygodnie).

Letniej ofercie subskrypcji towarzyszy kampania promocyjna w mediach społecznościowych, a także w serwisach „Wyborczej”. Kampanię zaplanował zespół marketingu Wyborcza.pl.