Kancelaria Prezesa Rady Ministrów prowadziła przetarg na usługi reklamowe w social mediach. Chodziło o zakup reklam w mediach społecznościowych na potrzeby kampanii realizowanych przez kancelarię premiera, m.in. na Facebooku, X (Twitterze), Instagramie, YouTube, Linkedin, TikToku, Twitchu, Pinterest, na platformie Adform i w Google Display Network.
Celem kampanii w social mediach miało być informowanie o działaniach rządu, programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów. Umowa miała zostać zawarta na rok, a budżet wynosił 1,23 mln zł.
Do przetargu zgłosiło się 8 agencji: Sigma Bis, Fabryka Marketingu, Euvic Media, Aplan Media, Interprima, Emerald Media, Ideo Force i Media Group.
KPRM do współpracy wybrała agencję Euvic Media. W odpowiedzi na ten wybór agencja Sigma Bis, należąca do Orlenu i PZU złożyła odwołanie do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Kancelaria premiera odwołanie uwzględniła i zapowiedziała ponowną ocenę złożonych ofert i wybór zwycięskiej agencji.