W skład zespołu wchodzą:
- Marta Ciastoch – szefowa działu marketingu treści,
- Martyna Turska – szefowa działu podcasty i wideo,
- Adam Dychała z zespołu rozwoju produktu i IT odpowiedzialny za narzędzia Big Data,
- Michał Szaflarski – szef działu SEO i social mediów
- oraz Marcin Ręczmin – szef wydawców strony głównej Wyborcza.pl.
Zespół ds. wzrostu ma zajmować się bieżącą analizą treści publikowanych w „Gazecie Wyborczej” i dostosowywaniem ich do potrzeb subskrybentów oraz nowych czytelników. Jak czytamy w komunikacie, zespół wypracowuje też rekomendacje dla redakcji po to, by artykuły „Gazety Wyborczej” „trafiały w sedno zainteresowań (czytelników – red.) oraz reagowały na ważne społecznie zjawiska i trendy”.
Marta Ciastoch dołączyła do zespołu „Gazety Wyborczej” w styczniu. Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer Polska jako wicenaczelna Noizz.pl oraz wydawczyni Newsweek.pl.
Martyna Turska jest pomysłodawczynią i twórczynią pierwszego podcastu „Gazety Wyborczej” „8:10”. Obecnie zarządza produkcją audio i wideo „Wyborczej”.
Adam Dychała zaczynał pracę w „Gazecie Wyborczej” jako redaktor i wydawca strony internetowej „Gazety Stołecznej”. Pracował w zespole subskrypcji i SEO. Był wydawcą strony głównej Wyborcza.pl oraz product owner serwisu odpowiedzialnym – wraz z zespołem – za ostatni redesign strony. Wrócił do redakcji dziennika w maju, po rocznej przerwie.
Michał Szaflarski pracuje w „Gazecie Wyborczej” od 2008 roku jako dziennikarz. Doświadczenie dziennikarskie i redaktorskie zdobywał w „Gazecie Stołecznej” oraz w Sport.pl. W zespole SEO Wyborcza.pl pracuje od 2019 roku.
Marcin Ręczmin w „Gazecie Wyborczej” jest od czterech lat. Wcześniej był związany z Wirtualną Polską, gdzie był szefem serwisów kulturalnych i Magazynu, kierował też stroną główną oraz newsroomem WP.