Przychody Elamedu ze sprzedaży produktów zwiększyły się w ub.r. z 10,34 do 10,44 mln zł. Natomiast wpływy ze sprzedaży towarów i materiałów zmalały z 23,6 do 11,5 tys. zł, a wynik ze zmiany stanu produktów poszedł w górę z -58 tys. zł do 91,6 tys. zł.
W ofercie wydawnictwa jest ok. 20 czasopism specjalistycznych, m.in. magazyny o branży zdrowia (m.in. „OPM”, „Rehabilitacja w Praktyce”, „Na ratunek”), stomatologii („Ortodoncja w Praktyce”, „Twój Przegląd Stomatologiczny”, „Nowoczesny Technik Dentystyczny”), weterynarii („Weterynaria w Praktyce”, „Weterynaria w Terenie”), budownictwa („Nowoczesne Hale”, „Kruszywa”, „Mosty”, „Magazyn Autostrady”), technologii („Fastener”, „Stal”, „Laboratorium”) oraz bezpieczeństwa („Promotor BHP”, „Utrzymanie Ruchu”, „W akcji”).
Firma prowadzi też serwisy internetowe (przede wszystkim związane ze swoimi tytułami drukowanymi), wydaje książki oraz organizuje konferencje i szkolenia.
W ub.r. stronę przychodową Elamedu wzmocniły też dotacje, których suma wzrosła z 1,97 do 2,59 mln zł, oraz wpływy określone jako pozostałe, które poszybowały z 27,4 do 710,1 tys. zł.
Wydawnictwo na działalność operacyjną przeznaczyło w ub.r. 12,94 mln zł, o 4,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Wydatki na usługi obce wzrosły z 5,34 do 5,84 mln zł, na wynagrodzenia – z 4,74 do 4,85 mln zł, na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze – z 1,02 do 1,16 mln zł, a na zużycie materiałów i energii – z 681,9 do 926,7 tys. zł.
Natomiast koszty rodzajowe określone jako pozostałe poszły w dół z 401,9 do 108,6 tys. zł. Średnie zatrudnienie w spółce w ub.r. wynosiło 56,7 etatów.
Strata sprzedażowa firmy zmniejszyła się z 2,03 do 2,35 mln zł. Natomiast wynik operacyjny poszedł w górę ze 132,2 tys. zł straty do 914 tys. zł zysku, a wynik netto – ze 190 tys. zł straty do 817,1 tys. zł zysku.