Według raportu pt. „Kobiety w zarządach – droga do równowagi” od stycznia 2022 do kwietnia 2024 roku w „Rzeczpospolitej” opublikowano 184 artykuły na temat kobiet we władzach firm. W TOP 5 w tej tematyce znalazły się również redakcja Onetu (174 artykułów), „Forbes” (122), „Dziennika Gazety Prawnej” (116) oraz „Gazety Wyborczej” (114).
Wśród wydawnictw promujących kobiece przywództwo w biznesie pierwsze miejsce zajęło Ringier Axel Springer Polska, które opublikowało 379 artykułów. Dalej były: Gremi Media (265), Bonnier Business Polska (211), Agora (169) i Grupa PTWP (135).
„Cieszyć może z pewnością fakt, że są redakcje, które regularnie biorą na tapet temat kobiet we władzach firm. Liderem pod tym względem jest dziennik »Rzeczpospolita« (…) Dla wielu mediów jest to jednak temat wciąż niszowy. Biorąc pod uwagę fakt, że cały czas niewiele w tym obszarze się zmienia, to media mają jeszcze dużo do zrobienia w budowaniu społecznej świadomości oraz promowaniu różnorodności także na stanowiskach zarządczych” – mówi cytowana na stronie IMM Monika Ezman, członkini zarządu tej instytucji, dyrektorka Centrum Zarządzania Jakością i Działu Analiz.