Michał Fedorowicz 10 czerwca przestaje pełnić funkcję prezesa zarządu IBIMS oraz całkowicie wycofuje się z udziałów w spółce.
„Michał Fedorowicz pełnił funkcję Prezesa IBIMS od kilku lat, znacząco przyczyniając się do rozwoju instytutu i umacniając jego pozycję na rynku badań internetowych i mediów społecznościowych. Jego zaangażowanie i wizja strategiczna pozwoliły IBIMS stać się jednym z wiodących ośrodków badawczych w Europie, specjalizujących się w analizie skutecznego dotarcia z komunikacją do odbiorców w kanałach social media oraz w analizie sentymentu i emocji w zakresie społecznych oczekiwań” – podano w komunikacie prasowym.
Nazwisko osoby, która obejmie obowiązki prezesa zarządu IBIMS, zostanie podjęta w najbliższych dniach – ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
Fedorowicz zamierza zająć się nową działalnością analityczną. – Data House, który będzie agregował, przetwarzał i analizował dane z sieci, social mediów, sondaży i badań fokusowych. Data House, który szuka wiedzy o mikroalgorytmach, taktykach i strategiach stymulujących użytkowników, firmy, marki, wyborców i klientów. Data House, który dzięki nowym narzędziom analitycznym odpowiadałby wyzwaniom, jak radzić sobie z problemami przyszłości – podaje na swoim profilu w social mediach.
Michał Fedorowicz zakładał Apostołów Opinii
Michał Fedorowicz to jeden z założycieli agencji Apostołowie Opinii, zajmującej się ochroną wizerunku klientów i szkoleniami w zakresie zarządzania internetowymi informacjami. Odszedł z niej w 2022 roku wtedy też przeszedł do IBIMS. Jest ekspertem z zakresu kontroli wizerunku marki w internecie oraz komunikacji kryzysowej. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy zarówno dla podmiotów komercyjnych, partii politycznych i samorządów.
Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych, zajmuje się dostarczaniem analiz i usług komunikacyjnych dla szerokiego wachlarza branż, w tym sektora rolno-spożywczego.