Z badania Mediapanel PBI/Gemius wynika, że liderem polskiego internetu była Grupa Google z 28,73 mln użytkowników (wzrost o 1,09 proc. w porównaniu z kwietniem 2024 roku). Za nią była Meta Platforms, notująca 24,71 mln odwiedzających (spadek o 1,16 proc.).
Serwisy grupy Polsat-Interia odwiedziło łącznie 20,46 mln użytkowników, czyli o 2,16 proc. mniej, niż w poprzednim miesiącu. Dalej w zestawieniu były Grupa RAS Polska (20,31 mln, spadek o 0,45 proc.) – awans z miejsca piątego na czwarte – oraz Grupa Wirtualna Polska (20,24 mln, spadek o 2,96 proc.).
W pierwszej dziesiątce znalazły się również:
- Grupa Allegro – 18,92 mln użytkowników (spadek o 5,88 proc.),
- Grupa Agora – 16,70 mln (spadek o 3,48 proc.),
- Grupa OLX – 16,48 mln (spadek o 2,30 proc.),
- Grupa Polska Press – 16,09 mln (spadek o 5,25 proc.)
- i Grupa Microsoft-MSN – 15,26 mln (wzrost o 0,65 proc.).