Wydawnictwo Bauer bez dyrektora cyfryzacji

Marek Szymański, dyrektor cyfryzacji Wydawnictwa Bauer, odchodzi z firmy – ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W Bauerze pracował pięć lat.

– Marek Szymański z końcem lipca br. kończy pracę u nas. Wydawnictwo nie podjęło jeszcze decyzji co do obsadzenia zajmowanego przez niego stanowiska – informuje nas Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Wydawnictwie Bauer.

Szymański był związany z firmą od 2019 roku. Wcześniej był business integration directorem w Polska Press Grupie. W przeszłości był związany z Grupą Onet, Mediami regionalnymi i M2A.

Zmiany w Wydawnictwie Bauer

Warto przypomnieć, że Wydawnictwo Bauer przeprowadziło ostatnio reorganizację swojej struktury w części redakcyjnej, wprowadzając Target Operating Model 2024. Powstało stanowisko dyrektora czasopism, które objęła Dorota Kaleta. Wszystkie zespoły redakcyjne i całe portfolio tytułów drukowanych nadzoruje wydawca i członek zarządu Marek Lasota. Raportują do niego dyrektorzy wydawniczy i product managerowie.

Zmniejszono liczbę dyrektorów wydawniczych. Portfelem wydawnictwa zarządzają obecnie trzej dyrektorzy wydawniczy: Aleksandra Lorkowska (lifestyle, poradniki, story), Justyna Nizio (krzyżówki) i Marek Lasota, odpowiedzialny za tytuły yellow, TV, motoryzacja, wiedza i gaming.

Małgorzata Walkowska-Geyderowicz (dyrektorka wydawnicza czasopism telewizyjnych) przeszła do firmy AKPA, gdzie pełni rolę dyrektor generalnej. Z Bauerem pożegnali się szefowie wydawniczy Karina Hadyś (dyrektor wydawnicza tytułów story) i Grzegorz Jurek (dyrektor wydawniczy części tytułów krzyżówkowych).