Samochody Telewizji Polskiej znów będą widoczne na ulicach

Wraca branding

Powrotem do znakowania samochodów służbowych Telewizja Polska chce przypomnieć o sobie mieszkańcom Polski

Po kilku latach przerwy Telewizja Polska wraca do brandingu swojej floty – pierwsze samochody publicznego nadawcy z odświeżonym logotypem były widoczne podczas 61. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu.

Nowy branding Telewizji Polskiej to duży logotyp TVP w dynamicznej kolorystyce, w której wyróżniają się barwy pomarańczowa i magenta. Grafiki umieszczono na bokach aut oraz na masce.

Powrotem do znakowania samochodów służbowych Telewizja Polska chce przypomnieć o sobie widzom – o powrocie wiarygodności marki i odbudowie wizerunku nadawcy publicznego.

Przy tej okazji warto przypomnieć, że rok temu oznakowany wóz reporterski TVP Katowice został obrzucony kamieniami w biały dzień, w samym centrum tego miasta. Nieznany sprawca uderzył wtedy w szybę samochodu. Do zdarzenia doszło w jednym z najruchliwszych punktów w Katowicach.