Tytuły grupy Polska Press patronują festiwalowi piosenki w Opolu

PPG chce relacjonować KFPP w Opolu w papierowych dodatkach i na stronach internetowych

Specjalny dodatek poświęcony festiwalowi piosenki w Opolu ukazał się w piątkowym papierowym wydaniu „Nowej Trybuny Opolskiej”. Dodatkowo 31 maja ukazuje się festiwalowe wydanie „Naszego Miasta Opole”, które będzie kolportowane w trakcie festiwalu na ulicach miasta.

To elementy patronatu medialnego jakim portale NaszeMiasto.pl, ShowNews.pl i Nto.pl należące do grupy Polska Press objęły 61. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu. Hasłem patronatu jest „Opole znowu łączy”, co nawiązuje do akcji bojkotu opolskiego festiwalu w ostatnich latach.

– Będziemy dostarczać najważniejsze informacje, wywiady oraz relacje prosto z opolskiego amfiteatru. Zajrzymy również za kulisy – mówi Konrad Zalas, rzecznik prasowy PPG. Jak poinformował, w obsługę wydarzenia zostaną zaangażowane trzy ekipy dziennikarskie.

W ramach współpracy w serwisach regionalnych należących do Polska Press Grupy powstała specjalna sekcja tematyczna „Festiwal Opole 2024”. Za przygotowanie okładek zarówno do wkładki w „NTO”, jak i specjalnego wydania „Naszego Miasta Opole”, odpowiedzialny jest Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, należącej do państwowego koncernu paliwowego Orlen.