Naziemny Zoom TV może wznowić produkcję „Magii nagości. Polska”

Polską wersję "Magii nagości" prowadzi aktorka Beata Olga Kowalska

Naziemny Zoom TV (Grupa Kino Polska) może wznowić produkcję „Magii nagości. Polska”.

– Jeśli chodzi o Zoom TV, to mamy ambicje inwestowania w treści lokalne – powiedział Erwan Luherne, członek zarządu Grupy Kino Polska, odpowiadając w trakcie telekonferencji na pytanie „Presserwisu” o polskie produkcje. Jak dodał, nadawca chce odnowić program „Magia nagości. Polska”, ale też wprowadzać nowe treści do tego kanału.

W 2021 roku kanał przesunął premierę „Magii nagości. Polska”, po tym jak Fundacja Mamy i Taty przesłała do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji pismo, w którym podawała, że realizacja polskiej wersji show „może mieć negatywny wpływ na psychikę widzów”. Zoom TV był karany przez KRRiT, ale nie za polską wersję, lecz za edycje zagraniczne, które też pokazuje.

Według Nielsen Media trzeci sezon programu „Magia nagości. Polska” jesienią 2022 śledziło średnio 120 tys. widzów. Z kolei rok wcześniej jesienią pierwszy sezon przyciągał średnio 229 tys. widzów, a drugi, wiosną 2022 – 126 tys.

Program podnosił wyniki pasma, w którym był nadawany. Wiosną 2023 nadawca tłumaczył, że spauzował z jego produkcją. W „Magii nagości. Polska”, realizowanej na postawie brytyjskiego formatu „Naked Attraction”, uczestnicy wybierają osobę na randkę, kierując się wyglądem jej nagiego ciała.

Na razie nie wiadomo, czy będzie kontynuacja serialu „To nie ze mną” z naziemnej Stopklatki (Grupa Kino Polska), w którym gra m.in. Tomasz Karolak. – Jeszcze nie zdecydowaliśmy co do „To nie ze mną”. Musimy najpierw przejrzeć strategię w sprawie produkcji tego serialu – stwierdził Erwan Luherne. I dodał: – Chcielibyśmy wprowadzić więcej treści rozrywkowych niż seriali. Nadal rozważamy to i oficjalnie ogłosimy w najbliższym czasie.

Drugi sezon serialu komediowo-obyczajowego „To nie ze mną” śledziło jesienią 2023 w naziemnej Stopklatce średnio ok. 52 tys. widzów. Pierwszy sezon jesienią rok wcześniej miał średnio 78 tys. widzów. Wyniki obu serii były niższe od średniej stacji. Serial pojawił się też m.in. na kanale FilmBox Stars w Czechach.