Od poniedziałku 6 maja kanał ViDoc TV ma emitować spoty reklamowe. W tym samym miesiącu w ramówce stacji pojawią się autorskie produkcje, takie jak „Historie Sukcesu i Upadku Gwiazd”. – W każdym odcinku ma być opisane kilka spektakularnych upadków i sukcesów kolejnych gwiazd – mówi Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, prezes Red Carpet TV, nadawcy nowego kanału.
Format „Historie Sukcesu i Upadku Gwiazd” zadebiutuje w pierwszej połowie maja. – „Historie Sukcesu i Upadku Gwiazd” to ekscytujący dokumentalny program, który zaprasza Cię na pełną emocji podróż przez burzliwe historie karier artystów! Przez analizę chwil triumfu i bolesnych upadków odkrywamy tajemnice, które kształtują ścieżki rozwoju w show-biznesie! Nie przegap tego fascynującego widowiska! – w ten sposób nadawca promuje nową propozycję w mediach społecznościowych.
Relacje z Cannes w kanałach Red Carpet TV
Nadawca zapowiada też, że od 15 do 25 maja, o godz. 18.00 i 21.00 na antenach Red Carpet TV i ViDoc TV będzie można oglądać relacje z 77. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Cannes 2024. Będzie je przygotowywać Anna Kostrzewska, wcześniej związana z TVP Kultura. Relacje mają być też dostępne w serwisie streamingowym redgo.film.
– „77 Festiwal Filmowy w Cannes to: najnowsze produkcje, gorące nazwiska i wyczekiwane tytuły a pośród nich: „Megalopolis” Francisa Coppoli, „Kinds of Kindness” z Emmą Stone czy słoneczne Capri w „Partenope” Sorrentino”. Na codziennie relacje prosto z Cannes zaprasza Anna Kostrzewska. Po Czerwonym Dywanie „przejdzie” w tym roku rekordowa liczba wielkich gwiazd i twórców filmowych Kamera Red Carpet TV śledzić będzie zarówno przygotowania gwiazd jak i samo przejście do Pałacu Festiwalowego po „najbardziej czerwonym” dywanie na świecie. Będziemy też rozmawiać z twórcami i jak przystało na telewizję Red Carpet, śledzić życie festiwalowe na spotkaniach, konferencjach i przyjęciach – poinformował nadawca w komunikacie.
ViDoc TV promuje też inne składniki swojej ramówki. To m.in. indyjski serial „Everest”, doskonale znana kiedyś „Moda na sukces”, kolumbijska telenowela muzyczna „Queen of Flow”, wyprodukowana również w tym kraju „Influencerka” czy meksykański „Triumf miłości”. Nie zabraknie też klasyków filmowych i polskich premier dokumentów. – Te produkcje nie były wcześniej pokazywane nigdzie bo są dopiero produkowane Będą trafiały sukcesywnie do ramówki – wyjaśnia Kułak. Wśród nich jest czeski program podróżniczy.
Co z reklamami i emisją satelitarną?
Niedawno informowaliśmy, że brokerem reklamowym ViDoc TV ma być TVN Media. Reklamy nadal nie pojawiają się jednak na antenie stacji. Ma się to zmienić 6 maja. Niebawem zapadną także decyzje odnośnie emisji satelitarnej. – W kwestii satelity czekamy jeszcze na odpowiedź od dwóch operatorów. Liczę że dostaniemy po długim weekendzie – tłumaczy Kułak.
Większość niezależnych nadawców w Polsce wynajmuje miejsca na pozycji orbitalnej Hot Bird 13E od platform cyfrowych Canal+ i Polsat Box. Możliwe jest także porozumienie z innym dzierżawiącym transponder. Polskie platformy mogą jednak wtedy nie dodać stacji do listy na dekoderach. Niedawno Red Carpet TV zawarł umowę z Rakuten TV, która pozwoli na dystrybucję stacji firmy – w tym ViDoc TV – za pośrednictwem tego serwisu streamingowego.
15 marca kanał CTV9 rozpoczął emisję próbną w naziemnej telewizji cyfrowej (50 pozycja na liście dekoderów i telewizorów). Red Carpet TV, nadawca tej stacji oczekiwał wówczas na decyzję Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji dotyczącą zmiany nazwy na ViDoc TV. Pod nowym szyldem kanał jest dostępny od 18 kwietnia. Nazwa ViDoc TV ma podkreślać filmowo-dokumentalny charakter stacji. Widzowie nowego kanału mogli zobaczyć spoty reklamowe tylko w pierwszych dniach działalności stacji, kiedy emitował on ramówkę Red Top TV (docelowo ten kanał ma zostać zintegrowany z ViDoc TV).