Lidia Garbaczuk przez ostatnie cztery lata była szefową Centrum Prasowego Polskiej Agencji Prasowej oraz pełniła funkcję dyrektora biura strategii medialnych PAP, gdzie zarządzała zespołami sprzedaży, marketingu, obsługi medialnej, a także dystrybucji oraz wideo. Do jej zadań należała również realizacja budżetów z obszaru działań komercyjnych. W Newserii będzie kluczowym członkiem zespołu, wspierającym rozwój agencji oraz zwiększającym jej wpływ na rynku medialnym.
– W Newserii widzę przede wszystkim dynamiczną multimedialną agencję, w której wspólnie z zespołami będziemy mogli tworzyć nowoczesne produkty z zakresu komunikacji – zapowiada Lidia Garbaczuk. – Moim celem jest dostarczenie kompleksowych usług medialnych, a Newseria daje mi możliwość ich realizacji na najwyższym poziomie. Ogromnie się cieszę, że dołączam do zespołu agencji, która miała tak znaczący wpływ na zmiany na polskim rynku medialnym już od ponad 10 lat – dodaje.
Lidia Garbaczuk posiada 20-letnie doświadczenie pracy w mediach oraz biznesie. Swoją karierę zawodową zaczynała w wydawnictwie Bonnier Business Polska, gdzie początkowo zajmowała się sprzedażą prenumeraty, następnie odpowiadała za sprzedaż eventów i projektów specjalnych. W latach 2015–2017 była dyrektorem zarządzającym w Wydawnictwie Business Manager Magazine, odpowiadając za rozwój i sprzedaż. W latach 2017–2018 pełniła funkcję rzecznika prasowego oraz zastępcy dyrektora biura komunikacji w KUKE (Grupa PFR).