Kosiorowski od lipca 2014 roku od marca 2024 roku był reporterem w dziale wideo Onetu. Publikował też w dziale Onet Wiadomości. W swojej pracy zajmował się tematami społecznymi, politycznymi, poświęconymi stylowi życia i rozrywce. Wcześniej od 2007 do 2014 roku Kosiorowski pracował w telewizji Superstacja. Był reporterem, prowadzącym pasm „Dzień Dobry Polsko” i „Raport”.
– Dla niego nie ma rzeczy niemożliwych, a każdy temat to wyzwanie. Dziennikarz prasowy, radiowy, telewizyjny. Wydawca, prezenter, producent. W zawodzie od ponad dziesięciu lat. Będąc uczniem liceum poprowadził swój pierwszy autorski program radiowy. Po ośmiu latach odszedł z telewizji do redakcji wideo w Onecie – tak Onet opisuje Karola Kosiorowskiego.
Pod koniec grudnia 2023 roku, również z działu wideo Onetu, do Telewizji Polskiej przeszedł Bartłomiej Bublewicz. Pracuje jako reporter “Panoramy” i TVP Info.
Zmiany w „Pytaniu na śniadanie”
Po grudniowych zmianach w mediach publicznych nową szefową „Pytania na śniadanie” została Kinga Dobrzyńska. Od 19 stycznia prowadzącymi porannego programu TVP2 są takie duety, jak: Beata Tadla i Tomasz Tylicki, Klaudia Carlos i Robert El Gendy, Joanna Górska i Robert Stockinger, Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz oraz Katarzyna Pakosińska i Piotr Wojdyło. Niedawno do programu dołączyła w roli reporterki Katarzyna Burzyńska-Sychowicz. W jej przypadku to powrót do Telewizji Polskiej po siedmiu latach. Wcześniej reporterem programu został Irek Bieleninik.
Zmiany w „Pytaniu na śniadanie” nie są jedynie personalne. W ostatnich tygodniach w programie zadebiutowały cykle „Czytamy”, „Ekologicznie” i „Czas na zwierza”. Trwają prace nad nową czołówką i oprawą. – Będziemy też w ciągu roku częściej wychodzić ze studia. Nie chcemy, żeby program to były tylko rozmowy na kanapach – mówiła portalowi Wirtualnemedia.pl Kinga Dobrzyńska, szefowa programu.
Z danych Nielsena wynika, że w marcu 2024 roku średnia oglądalność „Dzień dobry TVN’” wyniosła 347 tys. osób przy 7,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Pytanie na śniadanie” TVP2, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 345 tys. osób, co przełożyło się na 7,26 proc. udziału.