Rosną przychody spółki sprzedającej reklamy w sieci tygodników lokalnych

W ofercie biura znajduje się ok. 200 tytułów, m.in. "Gazeta Radomszczańska", "Gazeta Gryfińska" i "Tygodnik Podhalański"

Biuro Reklamy Gazet Lokalnych, które m.in. pośredniczy w zakupie powierzchni reklamowej tygodników należących do Stowarzyszenia Gazet Lokalnych, w 2023 roku miało 130 tys. zł zysku netto przy 6,1 mln zł przychodów ze sprzedaży.

Z przekazanego do Krajowego Rejestru Sądowego sprawozdania wynika, że przychody spółki ze sprzedaży były o 23,9 proc. wyższe niż w 2022 roku.

Koszty działalności operacyjnej to 5,9 mln zł, wzrosły o 24,7 proc. Koszty wynagrodzeń wyniosły 98 tys. zł – poszły w górę o 41,7 proc.

W ubiegłym roku firma miała 130 tys. zł zysku netto (wzrost o 32,4 proc.). Przeznaczono go na powiększenie kapitału rezerwowego.

Wspólnikami spółki są Marek Olejnik i Krzysztof Florczak. W ofercie biura znajduje się ok. 200 tytułów, m.in. „Gazeta Radomszczańska”, „Gazeta Gryfińska” i „Tygodnik Podhalański”.