Zespół portalu Polskieradio24.pl o zmianach dowiedział się podczas czwartkowego zebrania. – Usłyszeliśmy, w portalu będzie mniej polityki – docelowo 40 procent. Poza tym ma być 20 procent spraw społecznych oraz sport, gospodarka i sprawy zagraniczne – mówi „Presserwisowi” jeden z uczestników spotkania.
– Po szczegółowym audycie przeszliśmy do następnego etapu zmian przeprowadzanych w portalu Polskieradio24.pl – mówi Arkadiusz Jastrzębski, wicedyrektor Informacyjnej Agencji Radiowej ds. portalu Polskieradio24.pl. – Już widać różnicę w doborze treści: eksponowana do tej pory w szerokim zakresie tematyka polityczna ustępuje miejsca informacjom społecznym, sportowym i gospodarczym. W tworzenie serwisu włączamy też organizacje pozarządowe, jak chociażby Stowarzyszenie Nigdy Więcej w Międzynarodowym Dniu Walki z Dyskryminacją Rasową. Nasi użytkownicy mogą korzystać też z coraz większej liczby audycji oferowanych w formie podcastów o bardzo różnorodnej tematyce. Korygujemy nadal procesy wydawnicze i porządkujemy procedury, a w efekcie ograniczamy koszty produkcji – wymienia Jastrzębski.
Za zmiany w portalu Polskieradio24.pl odpowiadać mają Jacek Krawczewski w roli kierownika redakcji oraz Magdalena Biednik, która na stanowisku sekretarza redakcji zastąpi Magdalenę Romaniuk (Romaniuk przechodzi do Agencji Reklamy Polskiego Radia).
Jacek Krawczewski wcześniej związany był z Ringier Axel Springer Polska jako product manager i product owner. W Wirtualnej Polsce kierował m.in. szefem obszaru rozrywka. Pracował również w „Dzienniku Bałtyckim”, dzienniku „Metropol”, Radiu S, Radiu RMI i Radiu Koszalin.
Magdalena Biednik od 2012 roku pracowała w serwisach internetowych, m.in. o2.pl, Wp.pl, Gazeta.pl i Moto.pl. Przez 10 lat związana była z TVN 24. Pracę w mediach zaczynała w Radiu 66 z Konina. Jest współzałożycielką Stowarzyszenia Praktyków Transformacji Cyfrowej.