Jarosław Kuźniar rozmawia o współpracy z radiową Trójką

Jarosław Kuźniar

Jarosław Kuźniar rozmawia o potencjalnej współpracy z Programem III Polskiego Radia – dowiedział się nieoficjalnie portal WirtualneMedia.pl. Dziennikarz w przeszłości pracował już w Trójce.

Początki Jarosława Kuźniara w dziennikarstwie to antena radiowa. Pracował m.in. w Programie III Polskiego Radia i Radiu Zet. Niewykluczone, że dziennikarz niebawem wróci do Trójki. Z nieoficjalnych informacji, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl wynika, że Kuźniar rozmawia obecnie o współpracy z PR3.

Jarosław Kuźniar w Trójce?

We wtorek dziennikarz opublikował na portalu X zdjęcie ściany z napisem dotyczącym Trójki. Zapytany przez nas nie chciał jednak komentować sprawy – podobnie jak dyrektorka stacji Agnieszka Szydłowska.

Jarosław Kuźniar największą sławę zyskał pracując w TVN24 (2007-2015), gdzie był m.in. gospodarzem poranka stacji. W TVN z kolei prowadził program „X Factor” czy współprowadził „Dzień dobry TVN”. W latach 2016 – 2020 współpracował z Onet Rano. Jest laureatem takich nagród, jak m.in. Wiktory, MediaTory czy Telekamery.

Obecnie od kilku lat prowadzi autorską platformę Voice House, dwa lata temu założył aplikację Voice House Club. Jednocześnie jak informowaliśmy w sierpniu ub. r., należące do Kuźniara biuro podróży Goforworld powiększyło w 2022 roku przychody o 126 proc. do 968 tys. zł, a jego zysk netto podskoczył z 17,7 do 129 tys. zł. Z kolei agencja marketingowa Kuźniar Media przy 3,53 mln zł przychodów zaliczyła 236,1 tys. zł straty netto.

Grochal i Borowiecka w PR3

W Programie Trzecim Polskiego Radia dochodzi do kolejnych zmian. Ostatnio podawaliśmy, że Katarzyna Borowiecka (Radio 357) została szefową redakcji słowa. Z kolei Renata Grochal (Onet, „Newsweek”) zastąpiła Beatę Michniewicz i będzie prowadzić od kwietnia w Trójce rozmowy polityczne.

Według badania Radio Track od listopada ub.r. do stycznia br. Trójka zaliczyła dwa proc. udziału w rynku (2,2 proc. rok wcześniej). W ostatnich latach załamały się wyniki słuchalności stacji. Nowe kierownictwo PR3 stara się odzyskać zaufanie odbiorców, angażujących ich m.in. w internetowe ankiety.