Nowe logo jest – zdaniem nadawcy 0 proste i przejrzyste. Radio identyfikuje się nadal kolorem niebieskim, jednak zaprezentowanym w innym niż dotychczas nasyceniu. Jest żywe, jasne i energetyczne.
„Jako radio jesteśmy po to, by każdego dnia dawać słuchaczom rozrywkę i dobry humor. Nowe logo jest odzwierciedleniem pozytywnej energii, która wybrzmiewa na falach Radia VOX FM. Jest to największa zmiana identyfikacji wizualnej stacji od 10 lat” – mówi cytowana w komunikacie Agnieszka Piosik, dyrektor promocji Radia VOX FM.
Nowe logo to niejedyna zmiana w stacji. „W ostatnim czasie spojrzeliśmy szerzej na markę, wprowadziliśmy kilka antenowych zmian, których wyniki są zadowalające. Kolejnym krokiem jest lifting logo. Podążamy za słuchaczem i trendami, a nowa identyfikacja wizualna jest konsekwencją realizacji strategii programowo-marketingowej, która przyjęliśmy” – mówi Piotr Rzepka, dyrektor programowy Radia VOX FM.
Najbardziej znane pasmo stacji – „Pierwsza Zmiana w VOX FM” – ma nową prowadzącą. Julia Chren dołączyła do prowadzących poranne pasmo. Pochodzi z Białegostoku, gdzie przez cztery lata pracowała w lokalnej stacji radiowej.
„Najbardziej lubię uczyć przedszkolaki, więc powinnam sobie dać radę z Pawelcem i Konradem” – mówi Chren.
Julię Chren można usłyszeć w „Pierwszej Zmianie” codziennie od 6.00 rano razem z Pawłem Pawelcem i Konradem Piwowarskim.
W okresie od grudnia ub.r. do lutego br. VOX FM miało 3,2 proc. udziału w rynku słuchalności (rok wcześniej było to 2,9 proc.) – wynika z danych Radio Track Kantar Polska.