Biuro prasowe Agory przekazało „Presserwisowi”, że „nowe rozwiązania w zakresie ekspozycji treści” testowane są od 6 lutego.
„Współpraca w tym zakresie ma charakter biznesowy i pozwoli wypracować rozwiązanie korzystne dla obydwu stron. Jednocześnie, wpisuje się ona w model operacyjny Grupy Agora ogłoszony w 2023 r. Poszczególne obszary biznesu, niezależnie od formy prawnej, współpracują, szukając synergii, przestrzeni do wspólnego rozwoju i realizacji projektów wykorzystujących potencjał różnych marek mediowych Grupy Agora” – przekazało nam biuro prasowe.
Treści z serwisu Wyborcza.pl prezentowane są w formie tzw. kafli, które kierują użytkowników portalu Gazeta.pl do artykułów dostępnych dopiero po wykupieniu prenumeraty cyfrowej „Wyborczej”.
Jesienią 2021 roku „Gazeta Wyborcza” zerwała współpracę z portalem Gazeta.pl na skutek zaostrzenia konfliktu między obiema redakcjami.