Małgorzata Nocoń od połowy 2020 roku jest członkinią rady nadzorczej spółki Forum wydającej „Gazetę Polską Codziennie”.
Natomiast Andrzej Lew-Mirski to adwokat prowadzący własną kancelarię, reprezentował w sporach prawnych m.in. posłów PiS Antoniego Macierewicza i Joannę Lichocką, a także Tomasza Sakiewicza, prezesa i akcjonariusza TV Republika. Wiele razy wypowiadał się w programach TV Republika i TV Trwam.
Nocoń i Lew-Mirski w radzie nadzorczej Telewizji Republika zastąpili Wojciecha Węgrzyńskiego i Dariusza Szymańskiego. W radzie pozostają natomiast dziennikarka stacji i „Gazety Polskiej” Katarzyna Gójska (od założenia stacji na początku 2013 roku) i Beata Dróżdż (od początku 2021 roku).
Gójska od jesieni 2021 roku jest wiceprezesem spółek Niezależne Wydawnictwo Polskie (to wydawca „Gazety Polskiej”) i Słowo Niezależne (wydawca Niezależna.pl i „Nowego Państwa”), jest też w radach Fundacji Niezależne Media i Fundacji Klubów „Gazety Polskiej” oraz w radzie nadzorczej Poland Daily.
Beata Dróżdż od połowy 2020 roku jest prezesem spółki Forum, a od jesieni 2021 roku wiceprezesem Niezależnego Wydawnictwa Polskiego i Słowa Niezależnego. Od ponad dekady zarządza Klubem „Gazety Polskiej” w Piotrkowie Trybunalskim. Wiosną 2019 roku bez powodzenia startowała w okręgu łódzkim z listy PiS do Parlamentu Europejskiego.
Prezesem i jedynym członkiem zarządu TV Republika jest Tomasz Sakiewicz. Najwięksi inwestorzy w spółce (każdy ma ponad 5 proc. akcji) to Słowo Niezależne, Niezależne Wydawnictwo Polskie, Fundacja Niezależne Media, Tomasz Sakiewicz i Jolanta Siwczyk.
Według danych Nielsen Audience Measurement w styczniu br. średnia widownia minutowa TV Republika wynosiła 215 233 osoby, co dało 4,01 proc. udziału w rynku oglądalności. Rok wcześniej stacja miała 0,12 proc. udziału. Po skokowym wzroście oglądalności Polsat Media już dwa razy mocno podniósł ceny reklam w stacji (pierwszym razem z 550 zł za spot do ponad 12 tys. zł). Druga podwyżka obowiązuje od początku lutego.
W 2022 roku Telewizja Republika zanotowała wzrost przychodów o 10,9 proc. do 19,53 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 228,1 do 33,8 tys. zł. Dodatnią rentowność osiągnęła dopiero drugi raz w swojej 10-letniej historii. W ciągu 11 lat działalności nadawca wiele razy sprzedawał swoje nowe akcje. Pod koniec 2022 roku przeprowadził 41. emisję walorów, objęły je wtedy spółki zarządzające tytułami prasowymi i internetowymi Tomasza Sakiewicza.