Dorota Wysocka-Schnepf z programem w TVP Info

Dorota Wysocka-Schnepf

Dorota Wysocka-Schnepf będzie miała autorski program na antenie TVP Info – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarka nie rozstaje się jednak z „Gazetą Wyborczą”.

Dorota Wysocka-Schnepf wraca do Telewizji Polskiej. – Tak, mogę już potwierdzić – mówi dziennikarka w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl. Ma prowadzić swój program co dwa tygodnie w stacji TVP Info.

– To będą wywiady pt. „Rozmowy niesymetryczne”. 40 minut w soboty. Bez bijatyki słownej. Będę zapraszać tylko mądrych, kompetentnych rozmówców, którzy życiowe osiągnięcia zawdzięczają własnej pracy i talentom, a nie partyjnym koneksjom. Cieszę się, że dołączam do grona niezależnych dziennikarzy, którzy odbudowują z gruzów telewizję publiczną w Polsce – przekazała nam Dorota Wysocka-Schnepf.

Dorota Wysocka-Schnepf wraca do TVP

Z naszych informacji wynika, że dziennikarka pozostaje jednocześnie w „Gazecie Wyborczej”, z którą współpracuje od 2016 roku. Do „GW” dołączyła tuż po tym, jak rozstała się z TVP, gdzie ostatnio pracowała jako korespondentka w USA.

Wysocka-Schnepf była wcześniej związana z Telewizją Polską od 2004 roku. Przez pierwsze dziewięć lat prowadziła „Wiadomości” i programy publicystyczne w TVP1, m.in. „Politykę przy kawie”, a potem przygotowywała materiały ze Stanów Zjednoczonych. Jej miejsce w USA zajęła Zuzanna Falzmann.

Przed pracą w Telewizji Polskiej Dorota Wysocka-Schnepf przez wiele lat była związana z radiową Trójką, pełniła funkcję reporterki sejmowej, prowadziła „Salon polityczny Trójki”, a w latach 2001–2004 była korespondentką Polskiego Radia w Ameryce Łacińskiej.

Justyna Dobrosz-Oracz zadebiutowała ponownie w TVP Info

Niedawno informowaliśmy, że Justyna Dobrosz-Oracz złożyła wypowiedzenie w “Gazecie Wyborczej”. Dziennikarka przeszła do Telewizji Polskiej. – Długo się zastanawiałam, ale postanowiłam jednak wrócić do TVP, bo trzeba odbudować media publiczne ze zgliszcz i przywrócić widzom wiarę w prawdę. To wielkie wyzwanie – mówiła nam dziennikarka.

Według danych Nielsen Audience Measurement, od 15 do 21 stycznia br. średnia widownia minutowa TVP Info wynosiła 99 165 osób, a udział w rynku oglądalności – 1,87 proc.