Jak mówi Zbigniew Benbenek, główny akcjonariusz Grupy ZPR Media, Super Express TV ma ruszyć w marcu lub kwietniu i będzie pierwszym kanałem Grupy działającym jako FAST (Free Ad Supported Television). – Mocno inwestujemy w rozwój wideo i chcemy zapętlać treści w postaci FAST-ów – wyjaśnia Benbenek. I deklaruje: – Także inne nasze brandy zasługują na FAST-y. Mamy kilka pomysłów.
W ofercie Super Express TV znajdą się formaty wideo tworzone przez zespół „Super Expressu”. Dziś powstają m.in. poranny „Express Biedrzyckiej” Kamili Biedrzyckiej, „Wieczorny Express”, „Dudek o polityce” historyka i politologa Antoniego Dudka, „Komentery” Adama Federa, „Raport” Jana Złotorowicza i Tomasza Walczaka oraz „Historia z Koprem” Sławomira Kopra.
Program wideo oglądać można na kanale „SE” na YouTube, który subskrybuje 916 tys. użytkowników.
W styczniu 15 kanałów w modelu FAST uruchomił TVN Warner Bros. Discovery. Są one dostępne za pośrednictwem platformy Player.pl. Kanały FAST tworzy również Wirtualna Polska.