Programy specjalne o zatrzymaniu Wąsika i Kamińskiego z wysoką widownią. TVN24 górą

W TV Republika wielogodzinne wydanie specjalne śledziło średnio 677 tys. widzów

Programy, w których we wtorek wieczorem relacjonowano zatrzymanie i przewiezienie do aresztu śledczego polityków PiS Macieja Wąsika i Mariusza Kamińskiego, przyciągnęły wysoką widownię. Najwyższą, ponadmilionową, miały programy TVN24.

W Polsat News „Gość Wydarzeń”, nadawany od 19.20, miał średnio 350 tys. widzów (2,71 proc. w grupie ogólnej 4+, 1,14 proc. w komercyjnej 16-49 i 1,62 proc. w komercyjnej 16-59). Następnie specjalne wydanie „Debaty dnia” po 19.50 śledziło 420 tys. widzów (3,20 proc., 1,96 proc. i 2,53 proc.), „Raportu dnia” o 21 – 287 tys. (2,29 proc., 1,70 proc. i 2,19 proc.), „Wydarzeń wieczornych” o 21.50 – 277 tys. (2,87 proc., 2,30 proc. i 2,75 proc.), a wydania specjalnego od 23.06 do 00.34 – 152 tys. (3,07 proc., 3,71 proc. i 3,50 proc.).

W TV Republika wydanie specjalne trwało od 19.33 do 00.50. Śledziło je średnio 677 tys. widzów – odpowiednio 7,21 proc., 4,67 proc. i 4,99 proc. udziału.

W TVN24 „Fakty po Faktach” od 19.33 miały średnio 1,02 mln widzów (7,89 proc., 3,66 proc. i 4,41 proc.). Nadana po 20 „Kropka nad i” przyciągnęła 1,26 mln osób (9,61 proc., 4,82 proc. i 6,13 proc.), „Polska i świat” o 21.10 – 1,2 mln (11,57 proc., 6,87 proc. i 8,56 proc.), a „Dzień po dniu”, trwający od 23.02 do 00.32 – 683 tys. (13,36 proc., 10,23 proc. i 10,49 proc.).

Te same programy nadawano równolegle w TVN24 BiS. „Fakty po Faktach” miały tam 523 tys. widzów (4,05 proc., 2,31 proc. i 3,16 proc.), „Kropka nad i” – 455 tys. (3,48 proc., 2,14 proc. i 2,81 proc.), „Polska i świat” – 172 tys. (2,20 proc., 1,16 proc. i 1,58 proc.), „Dzień po dniu” – 43 tys. (0,74 proc., 0,31 proc. i 0,87 proc.). Na tej antenie wydanie specjalne zakończono przed północą.

W TVP Info wydanie specjalne trwało od 20.19 do 00.01. Miało ono średnio 261 tys. widzów – 2,62 proc., 1,27 proc. i 1,34 proc. udziału.

Z kolei we wtorek dzienny udział TV Republika w rynku w grupie ogólnej 4+ wyniósł 5,33 proc., a np. TVN24 – 11,66 proc.

Dane: Nielsen Media.