Prawie 340 tys. widzów oglądało w czwartek w TV Republika przeniesiony z TVP Info program Michała Rachonia, teraz ukazujący się jako „#Jedziemy. Michał Rachoń”. Miał on 5,65 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+. Z kolei prawie 310 tys. widzów śledziło w TV Republika transmisję z obrad Semu (5,38 proc.).
Dla porównania w listopadzie stacja miała zaledwie 0,11 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, a naziemny TVP Info – 5,65 proc.
W piątek Tomasz Sakiewicz, prezes stacji, apelował na antenie do widzów o wpłaty na konto kanału. „Cały czas jest akcja wspierania TV Republika, bardzo dziękujemy za wpłaty tych darowizn. Można też wpłacać na Fundację Niezależne Media. Tam wpłacamy na tych dziennikarzy, którzy są wyrzucani z pracy i których chcemy przejąć do TV Republika”.
Dane: Nielsen Media, podane przez nadawcę.