Dziennikarka muzyczna wraca do Radia 357

Marta Kula

Po trzymiesięcznej przerwie w związku z problemami zdrowotnymi dziennikarka muzyczna Marta Kula wróci na antenę Radia 357. Będzie jednym z prowadzących „Top Radia 357”.

Swój powrót do aktywności zawodowych, w tym współpracy z Radiem 357, Marta Kula zapowiedziała na Facebooku. – Powoli wracam do żywych i odliczam do powrotu na radiową antenę. Zadbałam o swoje zdrowie i czuję się coraz bardziej gotowa na wszystkie fantastyczne aktywności, które szykuję dla Was na przyszły rok – stwierdziła.

Marta Kula z anteny Radia 357 zniknęła pod koniec września. – Muszę przez jakiś czas zająć się swoim zdrowiem, by móc wrócić w pełni sił do robienia tego, co kocham – wyjaśniła słuchaczom.

Kula będzie w gronie prowadzących najbliższy „Top Radia 357”, którego emisję zaplanowano na trzy dni: 30 i 31 grudnia oraz 1 stycznia. Innymi gospodarzami będą Marcin Bisiorek, Katarzyna Borowiecka, Ola Budka, Marcin Cichoński, Bartek Gil, Antoni Grudniewski, Marcin Łukawski, Mateusz Fusiarz, Marek Niedźwiecki, Maja Piskadło, Tomasz Smokowski, Piotr Stelmach i Daniel Wyszogrodzki. – Wszyscy radioholicy wiedzą, co czuję 🙂 Bardzo się stęskniłam za pisaniem „do usłyszenia”, a zatem – do usłyszenia! – podkreśliła Marta Kula na Facebooku.

Na początku przyszłego roku dziennikarka ma też wrócić do swoich audycji w Radiu 357. Prowadziła tam programy „Cool Kid of Jazz” i „Route 357” oraz serwis informacyjny „Muzyczny goniec”. Z rozgłośnią jest związana od jej startu na przełomie 2020 i 2021 roku.

Według danych z badania Krajowego Instytutu Mediów od grudnia ub.r. do maja br. Radia 357 codziennie miało średnio 276,7 tys. słuchaczy i 14,1 proc. udziału w czasie słuchania radia w internecie. Wyższe wyniki osiągnęło jedynie RMF FM. Działalność Radia 357 jest oparta na wpłatach od internautów – na Patronite stację wspiera obecnie 50 tys. użytkowników, wpłacając co miesiąc 933 tys. zł.

Spółka zarządzająca Radiem 357 w ub.r. zwiększyła przychody o 27 proc. do 13,3 mln zł, więcej zarobiła zarówno z wpłat od słuchaczy, jak i reklam. Jej zysk netto, który zmalał z 508,5 do 455,7 tys. zł, w całości zasilił kapitał zapasowy.