Czasopismo skierowane jest do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, które znajdą w nim szereg pomysłów na kreatywne spędzenie czasu jak m.in.: łamigłówki logiczne, zagadki, komiksy i zabawne historyjki. Do każdego numeru będzie dodawana zabawka w formie bezpłatnego insertu.
Głównym bohaterem magazynu jest Jeżyk Puls Kids – tzw. „brand hero” pasma „Puls Kids” na kanale Puls 2.
– Pasmo „Puls Kids” na Puls 2 zapewnia jakościową i wartościową rozrywkę dla najmłodszych widzów, którzy mogą spędzać czas ze swoimi ulubionymi bohaterami z najpopularniejszych animacji. Od prawie 4 lat utrzymujemy pozycję lidera w grupie dzieci 4-12 lat a tylko w tym roku pasmo Puls Kids widziało już 23 miliony widzów. Przy współpracy z wydawnictwem Burda Media przygotowaliśmy magazyn „Puls Kids. Czas na przygodę”, który stanowi przedłużenie oferty i wzmocnienie relacji z widzami „Puls Kids”. Jest to kolejna propozycja Telewizji Puls dla dzieci, które mogą spędzić czas ze swoim ulubionym przyjacielem Jeżykiem w jego świecie – komentuje Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.
Burda Media wydawcą, pierwszy numer kosztuje 16,99 zł
„Puls Kids. Czas na przygodę” wydaje Burda Media, przy partnerstwie z Telewizją Puls, nadawcą kanału Puls 2.
Pierwszy numer magazynu „Puls Kids. Czas na przygodę” dostępny jest w cenie 16,99 zł, w punktach sprzedaży prasy na terenie całego kraju, obsługiwanych przez Kolportera i Garmond oraz w salonach empik, Relay i Inmedio. Nakład liczy 31 tys. egz.