Jako reporterka Marta Kosik relacjonowała w TVP Info różne wydarzenia z kraju (m.in. obchody świąt państwowych, imprezy sportowe) oraz z zagranicy (w tym wizyty zagraniczne polityków rządzących, szczyty Unii Europejskiej, kryzy migracyjny we Francji).
W zespole TVP Info jest od kilku lat. Studiowała dyplomację i stosunki międzynarodowe na Collegium Civitas oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie SWPS.
Marta Kosik to kolejna nowa osoba prowadząca serwisy w TVP Info. Jak już podawaliśmy, na początku listopada do tego grona dołączył Mateusz Gadomski, poprzednio związany z TVP3. Natomiast od połowy br. gospodarzem serwisów jest Damian Stanisławski, a od stycznia – Aleksandra Gronowska.
Na antenie nie pojawia się natomiast Sławomir Siezieniewski, z którym współpracę zawieszono na początku listopada. Z Telewizją Polską pożegnał się Bartłomiej Graczak, ostatnim czasie reporter „Wiadomości” i gospodarz programów publicystycznych w TVP Info.
W gronie prowadzących serwisy w stacji pozostają m.in. Katarzyna Ciepielewska, Elżbieta Żywioł, Łukasz Sobolewski, Marta Piasecka, Agnieszka Oszczyk, Anna Bogusiewicz, Małgorzata Opczowska i Michał Rykowski.
W poniedziałek Donald Tusk został wybrany przez Sejm na premiera, po uzyskaniu wotum zaufania jego rząd prawdopodobnie w środę zostanie zaprzysiężony przez prezydenta. Tusk zapowiadał, że błyskawicznie po przejęciu władzy doprowadzi do zmian w mediach publicznych. Odpowiadać ma za to nowy minister kultury i dziedzictwa narodowego Bartłomiej Sienkiewicz, nadzorujący spółki mediów publicznych z ramienia Skarbu Państwa.
Z TVP oprócz Graczaka pożegnali się już reporterzy „Wiadomości” Karol Jałturzewski i Damian Diaz (ten drugi ma przejść do Narodowego Banku Polskiego). W tym tygodniu z wizji mają zniknąć gospodyni i szefowa „Wiadomości” Danuta Holecka oraz Miłosz Kłeczek, reporter polityczny i gospodarz programów publicystycznych w TVP Info (Kłeczek temu zaprzecza).
Według danych Nielsen Audience Measurement w listopadzie br. średnia widownia minutowa TVP Info wynosiła 341 881 osób, co dało 5,65 proc. udziału w rynku oglądalności (po wzroście rok do roku o 25,8 proc.).