– Od stycznia przyszłego roku będziemy otwarci na przyjmowanie kampanii nie tylko od polskich klientów i spółek z naszej grupy kapitałowej, ale także od podmiotów zagranicznych – poinformował podczas wtorkowej konferencji prasowej Jacek Świderski, prezes zarządu Wirtualnej Polski Holding SA.
Za współpracę reklamową WP Holding z podmiotami z Europy Środkowo-Wschodniej odpowiada Bartłomiej Haber, który w październiku objął stanowisko wiceprezesa ds. międzynarodowych.
Świderski zaznaczył, że WP Holding w swej ekspansji reklamowej za granicą chce wykorzystać fakt, że od września udziałowcem spółki (0,2 proc. akcji) jest amerykański Media Development Investment Found. Fundusz ten jest zaangażowany w 11 krajach Europy Środkowo-Wschodniej – ma udziały m.in. w węgierskim wydawnictwie Magyar Jeti, bułgarskiej grupie medialnej Economedia i słowackim Petit Press.
Przez ostatnie dwa lata WP Holding za pośrednictwem brokera reklamowego WPartner obsługiwała firmy z branży tekstylnej, jubilerskiej, kosmetycznej i meblarskiej, które chciały być obecne reklamowo w Czechach, Słowacji, Rumunii i Bułgarii.