Podcast Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny, którzy w przeszłości tworzyli wspólnie m.in. telewizyjne „Za chwilę dalszy ciąg programu” i talk-show „MdM”, zadebiutował w Onecie przed miesiącem – 6 października. Co tydzień publikowane są kolejne odcinki – dotychczas pojawiło się pięć z dziesięciu zapowiadanych epizodów.
Na kanale Onet Styl Życia na YouTube pierwszy odcinek miał dotychczas 88 tys. wyświetleń, drugi – 56 tys., trzeci – 33 tys., czwarty – 26 tys., a piąty – 14 tys.
– Regularnie analizujemy wyniki i wyraźnie widać, że po pierwszym odcinku, który był tak licznie odsłuchany na platformie YouTube, słuchacze przenieśli się na platformy podcastowe – przyznaje Sabina Lipska, dyrektorka wideo i audio w Ringier Axel Springer Polska. – To zrozumiałe, biorąc pod uwagę, że nasz podcast nie zawiera elementów wideo – komentuje Lipska.
Dyrektorka wskazuje, że „Mann i Materna. Dziady z szuflady” utrzymuje się w czołówce najpopularniejszych podcastów w Polsce. – Na platformie Spotify zajmuje stałe miejsce w pierwszej piętnastce, na Apple Podcasts plasuje się w czołowej piątce, a w Onet Audio jest jednym z dziesięciu najczęściej słuchanych podcastów. To dla nas ogromny sukces i źródło ogromnej satysfakcji – zapewnia szefowa wideo i audio w wydawnictwie.
Podcast Wojciecha Manna i Krzysztofa Materny na Spotify zajmuje obecnie 11. miejsce, a na Apple Podcasts – trzecie.