Łódź od dawna jest wymieniana przez specjalistów jako miasto wyjątkowo dobrze radzące sobie w mediach społecznościowych. Potwierdza to zestawienie IBIMS dla profili miast na Facebooku za wrzesień. Na profilu miejskim pojawiło się 320 postów, które wywołały 523 tys. interakcji. Profil śledzą 504 tys. użytkowników FB.
Drugi pod względem liczby interakcji był Wrocław. Jego 297 postów uzyskało 136 tys. interakcji. Profil śledzi 361 tys. użytkowników.
Posty trzecich w zestawieniu Katowic (249) wygenerowały 77 tys. interakcji, o 30 proc. więcej, niż w sierpniu. Ten profil obserwuje 159 tys. fanów.
W zestawieniu najbardziej angażujących profili miejskich poza pierwszą trójką znalazły się kolejno: Poznań, Warszawa, Kraków, Gdańsk, Bydgoszcz, Września, Gdynia, a pierwszą dziesiątkę zamyka Sosnowiec. Jego profil obserwuje 9 tys. użytkowników, ale we wrześniu na 138 postów reagowano 28 tys. razy. Ciekawy jest również wynik Wrześni, gdzie 30 tys. użytkowników zareagowało 30 tys. razy na 522 posty.