W Time Piotr Lenarczyk będzie zajmował się rozwojem formatów wideo i audio, przygotowywaniem nowych produkcji, obsługą ich zakupów i sprzedaży. Będzie też koordynował prace wszystkich zespołów redakcyjnych dotyczące multimediów.
Lenarczyk będzie w tym współpracował z zespołem producenckim zarządzanym przez Jędrzeja Nowaka, dyrektor ds. audio i wideo. Będzie podlegał bezpośrednio Tomaszowi Krawczykowi , który od jesieni ub.r. jako wiceprezes spółki Time odpowiada za pion wydawniczy.
Jak już informowaliśmy, z końcem września Piotr Lenarczyk pożegnał się ze spółką TV Spektrum, nadawcą kanałów Fokus TV i Nowa TV. Był z nią związany przez 10 lat, jako dyrektor programowy odpowiadał za rozwój, strategię programową oraz produkcję dla obu jej stacji.
W TVN Spektrum, przejętej kilka lat temu od grupy ZPR Media przez Polsat, szefem Fokus TV i Nowa TV został we wrześniu Radosław Sławiński, od czterech lat dyrektor kanałów tematycznych Telewizji Polsat.
Wcześniej Piotr Lenarczyk przez prawie dekadę pracował w Telewizji Polskiej. Był m.in. dyrektorem biura współpracy międzynarodowej i handlu, a od 2008 roku odpowiadał za kilka projektów koprodukcyjnych realizowanych ze stacjami i producentami europejskimi. Ponadto był związany z brytyjską firmą Technicolor Network Services.
W ub.r. spółka Time, wydająca „Super Express” i grupę czasopism oraz sprzedająca ofertę reklamową kilku stacji radiowych, osiągnęła wzrost przychodów o 2,6 proc. do 292,84 mln zł. Zmalał jej zysk netto z 36,17 mln zł do 16,87 mln zł. Wzrosły wpływy ze sprzedaży prasy i przychody reklamowe, zatrudnienie zwiększyło się o ponad 100 etatów.