W TVP Info prowadzi też program „Jedziemy”. Na pytanie, dlaczego po wakacjach nie wrócił do prowadzenia audycji w państwowym Polskim Radiu 24 w takim wymiarze, jak robił to wcześniej, Justyna Szczurko, zastępczyni kierownika wydziału public relations w Polskim Radiu, odpowiada tylko: – Michał Rachoń jest stałym współpracownikiem Polskiego Radia 24, obecnie także zaangażowanym w produkcję serialu dokumentalnego „Reset”.
Drugi sezon „Resetu” ma mniej widzów
O znaczne ograniczenie obecności Michała Rachonia w Polskim Radiu 24 pytaliśmy już w połowie lipca Monikę Kuś, rzeczniczkę prasową Polskiego Radia. – To sytuacja tymczasowa, mająca związek z innymi zobowiązaniami zawodowymi redaktora Michała Rachonia – odpowiedziała nam wtedy Kuś, nie precyzując, o jakie zobowiązania zawodowe chodzi. Dopytywana przez nas o to i do kiedy potrwa ta „sytuacja tymczasowa” dodała tylko: – Biorąc pod uwagę również sezon urlopowy, najprawdopodobniej do końca wakacji.
Jeszcze przed wakacjami w dni powszednie Michał Rachoń prowadził niemal wszystkie przedpołudniowe audycje w Polskim Radiu 24, rozpoczynające się w paśmie o godz. 9.30. Od ponad dwóch miesięcy jako prowadzący pojawia się w studiu tej rozgłośni tylko we wtorki. Rozmawia wtedy z historykiem Sławomirem Cenckiewiczem, z którym zrealizował dla Telewizji Polskiej serial dokumentalny „Reset”, oskarżający polityków obecnej opozycji, że gdy byli u władzy, prowadzili ugodową politykę wobec Rosji.
Wtorkowe rozmowy Rachonia z Cenckiewiczem mają charakter promocyjny. Gdy premierowe odcinki pierwszego sezonu „Resetu” (od 12 czerwca do 24 lipca) nadawane były w TVP 1 i TVP Info w poniedziałki, Rachoń i Cenckiewicz omawiali, co pokazali odcinku wyemitowanym dzień wcześniej i zachęcali do oglądania powtórek. Obecnie serial jest pokazywany (od 22 sierpnia) we wtorki, więc prowadzący ze swoim gościem mówią o tym, co widzowie mogą zobaczyć tego samego dnia wieczorem w TVP.
Drugi sezon „Resetu” ma mniej widzów niż pierwszy. Serial ogląda w TVP 1 i TVP Info łącznie średnio 1,36 mln widzów. Cały pierwszy sezon oglądało średnio łącznie w tych samych kanałach 1,54 mln.