Na tyle wyceniono 30-sekundowe spoty w TVN, np. przy programach „Top Model”, „MasterChef” i „Milionerzy” oraz wybranych filmach. Czas wyborczy nie jest sprzedawany przy „Faktach”.
We wrześniu pięć lat temu ceny reklam wyborczych w TVN przed wyborami do parlamentu dochodziły do 33 tys. zł. Emitowano je jednak wtedy też wokół „Faktów”.
W TVN Siedem najdroższe spoty kosztują w tym roku 5,64 tys. zł (np. przy „Ukrytej prawdzie”).
Spoty można wykupić też w TVN 24 (do 3,36 tys. zł – w paśmie 20-21) i TVN 24 BiS (do 870 zł – 20-22), ale z wyłączeniem bloków m.in. przy serwisach informacyjnych, „Faktach po południu” i „Faktach”. W przypadku tych dwóch stacji ceny obowiązują nie tylko w sierpniu i wrześniu, ale też do 13 października włącznie.
Jak informowaliśmy w „Presserwisie”, ze sprzedażą audycji i materiałów wyborczych ruszyło też biuro reklamy Polsat Media. Ceny spotów w jego ofercie dochodzą do 37,7 tys. zł.