
Łukasz Schreiber, sekretarz Rady Ministrów, poinformował, że w tym roku kancelaria premiera podpisała dwie umowy cywilnoprawne z Fundacją „Lux Veritatis”.
Pierwsza nich, zawarta 6 kwietnia, dotyczy zakupu czasu antenowego na potrzeby emisji spotów świątecznych. Maksymalną kwotę umowy określono na 100 tys. zł.
Kolejna umowa została zawarta 15 czerwca br. – dotyczyła zakupu czasu antenowego na potrzeby spotów informacyjnych. Na jej podstawie KPRM może przelać na konto nadawcy Telewizji Trwam 250 tys. zł.
Jak informowaliśmy w „Presserwisie”, tylko w pierwszej połowie br. Ministerstwo Zdrowia przeznaczyło blisko 300 tys. zł na emisję spotu w ramach kampanii „Dla zdrowia Polaków” na antenie telewizji o. Tadeusza Rydzyka. A ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej kupiło w tym okresie czas antenowy toruńskiej stacji za blisko 100 tys. zł.
Z danych Nielsen Media udostępnionych przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji wynika, że w 2022 roku udział naziemnej TV Trwam w widowni telewizyjnej wyniósł 0,42 proc.