Agata Godlewska tymczasowo przejęła obowiązki Mileny Kaszuby-Janus, która z uwagi na plany osobiste jest poza redakcją. Godlewska będzie odpowiedzialna także za współtworzenie dorocznego spotkania restauratorów, inwestorów, kupców oraz dostawców HoReCa – Forum Rynku Gastronomicznego Food Business Forum.
Agata Godlewska poprzednio w „Food Service”
– Ogromnie się cieszę, że udało nam się nawiązać współpracę z Agatą Godlewską, która na polskim rynku gastronomicznym jest osobą uznaną, rozpoznawalną, posiadającą wieloletnie doświadczenie w mediach branżowych. Agata stanowi gwarancję, że podczas nieobecności Mileny Kaszuby-Janus, nasze czasopisma, portal i konferencja będą kontynuowane i rozwijane z zachowaniem najwyższych standardów redakcyjnych oraz poziomu merytorycznego. Osobiście znam Agatę od wielu lat, ceniąc jej wkład w rozwój branży. Tym bardziej z zaufaniem i radością witam ją w naszym zespole. Tymczasem wraz z Agatą i wszystkimi współpracownikami mocno trzymamy kciuki za naszą Milenkę. Życzymy jej wielu radości z pełni macierzyństwa, a także, gdy przyjdzie czas, spokojnego powrotu do nas – mówi Rafał Madyński, prezes zarządu BROG B2B.
Agata Godlewska do marca 2023 r. pełniła funkcję redaktorki naczelnej branżowego tytułu – miesięcznika „Food Service”, wydawanego przez VFP Communications. Z tą firmą związana była przez niemal 13 lat. W tym czasie współtworzyła także portal internetowy oraz program konferencji Food Service Summit.
– Z satysfakcją przyjęłam propozycję współpracy z BROG B2B – wydawnictwem, które na polskim rynku HoReCa ma swoją ponad 20-letnią historię, posiada doskonale znane oraz cenione marki, które wciąż się rozwijają. Portfolio magazynów i wydarzeń BROG B2B nie ogranicza się tylko do gastronomii, więc dla mnie oznacza to rozwój i krok naprzód w stosunku do moich dotychczasowych doświadczeń. Cieszę się, że będę mogła m.in. kontynuować relacje z twórcami restauracji, dostawcami i ekspertami branży – zarówno poprzez pracę w „Nowościach Gastronomicznych”, na łamach newsowego portalu Horecanet.pl jak i podczas organizowania najważniejszych wydarzeń branżowych – komentuje Agata Godlewska.