Z danych Polskich Badań Czytelnictwa wynika, że w pierwszym półroczu 2023 roku wśród dzienników regionalnych najlepiej sprzedawała się „Gazeta Pomorska” – jej średnia sprzedaż wynosiła 12 803, co oznacza spadek o 16,9 proc. wobec pierwszego półrocza ub.r.
Drugi był „Dziennik Zachodni” ze średnią 8386 egz. (spadek o 20,9 proc.), a trzeci „Głos Wielkopolski” – 8080 egz. (spadek o 23,5 proc.).
Na kolejnych miejscach w TOP 10, w której znalazły się wyłącznie tytuły Polska Press, są:
• „Polska Metropolia Warszawska” – 6391 (wzrost o 38,1 proc.)
• „Głos – Dziennik Pomorza” – 6033 egz. (spadek o 19,2 proc.)
• „Express Ilustrowany” – 5957 egz. (spadek o 21,5 proc.)
• „Nowiny” – 5774 egz. (spadek o 13,5 proc.)
• „Echo Dnia” – 5736 egz. (spadek o 11,6 proc.)
• „Dziennik Łódzki” – 5264 egz. (spadek o 16,8 proc.)
• „Dziennik Bałtycki” – 5121 egz. (spadek o 23,3 proc.).
Najwięcej e-wydań – 3099 egz. – sprzedała „Polska Metropolia Warszawska”. Poziom tysiąca e-wydań przekroczyły również: „Gazeta Krakowska” – 1179 egz., „Dziennik Bałtycki” – 1044 egz. i „Nowiny” – 1273 egz.