Resort rodziny wydał 100 tys. zł na zakup czasu antenowego w telewizji o. Rydzyka

Rządowe resorty wciąż kupują czas antenowy w Telewizji Trwam

Prawie 100 tys. zł Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej przeznaczyło w pierwszym półroczu tego roku na zakup czasu antenowego w Telewizji Trwam – wynika z odpowiedzi na interpelację posłanki na Sejm Hanny Gill-Piątek (niezrzeszona).

Resort rodziny i polityki społecznej w okresie od stycznia do czerwca br. zawarł  z Fundacją Lux Veritatis dwie umowy na wykup czasu antenowego.

Pierwsza z nich dotyczyła kampanii informacyjno-edukacyjnej „Rząd blisko seniorów”. Została zrealizowana w terminie 16 marca – 16 kwietnia 2023 roku. Z tego tytułu Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej zapłaciło fundacji o. Tadeusza Rydzyka 49 569 zł.

Kolejna umowa, na kwotę 49 938 zł, dotyczyła kampanii informacyjno-promocyjnej „Rząd blisko rodzin”. Została zrealizowana w dniach 11 maja – 12 czerwca br.

Jak informowaliśmy w „Presserwisie”, na zakup czasu antenowego i emisje spotów w Telewizji Trwam kancelaria premiera i podległe mu ministerstwa wydały w latach 2021-2022 przeszło 3,5 mln zł.

Z danych Nielsen Media udostępnionych przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji  wynika, że w 2022 roku udział naziemnej TV Trwam w widowni telewizyjnej wyniósł 0,42 proc.