„Śniadanie Rymanowskiego” z nowym studiem i czołówką

Bogdan Rymanowski

Program „Śniadanie Rymanowskiego w Polsat News i Interii” od najbliższej niedzieli zyska nową scenografię i czołówkę. Program będzie bez zmian realizowany w studiu przy ul. Łubinowej. Z tego kompleksu Polsat News planuje po raz pierwszy nadawać wieczór wyborczy – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

W nowej scenografii „Śniadania Rymanowskiego w Polsat News i Interii” pojawią się ekrany led, a w realizacji będą wykorzystywane szersze plany. Bez zmian goście mają siedzieć na fotelach, nie jest bowiem planowanie wprowadzenie stołu jak w konkurencyjnych programach. Pierwszy o zmianie scenografii napisał serwis tvpolsat.info.

Remonty studiów Cyfrowego Polsatu w kompleksie przy ul. Łubinowej w Warszawie mają związek nie tylko z przygotowaniem nowej scenografii dla programu Bogdana Rymanowskiego, ale też z planami realizacji tegorocznego wieczoru wyborczego w dniu wyborów do Sejmu i Senatu.

W poprzednich latach nadawano stamtąd jedynie publicystyczną część pasma specjalnego w dniu wyborów – podczas jednego z programów wyborczych Bogdan Rymanowski leciał ze studia Polsat News w siedzibie Polsatu do studia przy ul. Łubinowej helikopterem stacji. Jak się dowiedzieliśmy, w tym roku wieczór wyborczy ma być realizowany w całości na terenie kompleksu studiów Cyfrowego Polsatu.

„Śniadanie Rymanowskiego w Polsat News i Interii” to program, w którym Bogdan Rymanowski omawia z zaproszonymi do studia gośćmi – politykami głównych partii i przedstawicielem prezydenta – najważniejsze wydarzenia mijającego tygodnia z kraju i ze świata. Program pokazywany jest w Polsat News i na stronie głównej Interia.pl. w niedziele około godz. 9.55-10.00.

Ponad 400 tys. widzów “Śniadania Rymanowskiego w Polsat News i Interii”

Średnia widownia audycji w okresie od 1 stycznia do 9 lipca 2023 roku wyniosła 404 tys. osób, co przełożyło się na 5,07 proc. udziału Polsat News wśród wszystkich widzów, 2,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,61 proc. w grupie 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.