Ruszył przetarg na obsługę mediową TVP, do wzięcia budżet 48,2 mln zł

Telewizja Polska rozpoczęła przetarg na obsługę mediową jej kampanii – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Do wzięcia jest budżet w wysokości blisko 48,2 mln zł netto, a umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na rok.

Przetarg TVP dotyczy usług planowania i zakupu mediów na potrzeby reklamy publicznej Telewizji Polskiej w okresie 12 miesięcy.

Publiczny nadawca oczekuje od agencji biorących udział w przetarg opustów na zakup mediów, które nie mogą być niższe niż 91 proc. dla radia, 93 proc. – dla prasy, 92 proc. dla reklamy kinowej oraz 94 proc. dla reklam display w internecie.

Wybrana przez TVP agencja będzie odpowiadać m.in. za planowanie i zakup mediów do kampanii TVP, za koordynację przygotowań, monitorowanie zgodności planów kampanii z ich realizacją oraz, w przypadku konieczności, rekomendacje zmian siły i natężenia kampanii w zależności od osiąganych celów.

TVP podała, że budżet na zaplanowane działania wynosi 48 175 000,00 zł netto (bez VAT). Na kwotę tę składają się koszty zewnętrznego wykonania usług, w wysokości nie wyższej niż 47 mln zł netto oraz wynagrodzenie wybranej agencji z tytułu świadczenia usług (suma zryczałtowanego wynagrodzenia oraz dodatkowej premii pieniężnej), która nie może przekroczyć kwoty 1,175 mln zł.

Zwycięska agencja będzie obsługiwać mediowo TVP przez rok, nie wcześniej jednak niż od 1 października br. Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 500 tys. zł wadium.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 24 sierpnia br.

Obecnie planowaniem i zakupem mediów do kampanii TVP zajmuje się Sigma Bis, agencja należąca do Orlenu i PZU.