Od lipca w weekendy stacja emituje powtórki programów z tygodnia, ale też premierowe rozmowy nagrane wcześniej. W soboty i niedziele nie nadaje już jednak serwisu informacyjnego „24 minuty”. Można go oglądać tylko od poniedziałku do piątku.
– Nie ma mowy o żadnym zaprzestaniu produkcji – zapewnia „Presserwis” Ryszard Krajewski, przewodniczący rady nadzorczej Astro. Dodaje, że jeśli uda się znaleźć inwestora dla stacji, program na żywo w weekendy zostanie przywrócony.
W ostatnim czasie z News 24 odeszła część pracowników, pojawiły się też problemy z wypłacaniem pensji. Stacja miała np. kłopot z terminowym wypłacaniem należności dziennikarzom „Rzeczpospolitej”, którzy prowadzą tam „Wieczór publicystów”. Po naszych pytaniach w tej sprawie pieniądze znalazły się na ich kontach.
Z kolei w maju z oferty zdjęto m.in. programy „Istota rzeczy” Jarosława J. Szczepańskiego i „Zero ograniczeń” Jacka Zimnika. Zaczęto też skracać czas trwania pasma live. Obecnie nie ma już programów na żywo rano oraz wieczorem, a pojawiają się one w ograniczonym zakresie w ciągu dnia.
Pod koniec czerwca z anteny stacji zniknęły reklamy dostarczane przez TVN Media. Problem z emisją spotów od tego biura reklamy wynika z zadłużenia, które Astro, nadawca kanału, ma wobec Nielsen Media, dostarczającego dane oglądalności. Ryszard Krajewski, przewodniczący rady nadzorczej Astro, zapewnia, że stacja dąży do wznowienia współpracy z Nielsenem.
Według Nielsen Media w pierwszym półroczu br. News 24 miał poniżej 0,01 proc. udziału w grupie ogólnej 4+.