Disco Radio, Mega Radio i Joł Radio – trzy spółki z siedzibą w Bielsku-Białej dostały w środę pozwolenie od Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na emitowanie trzech minut reklam na godzinę w swoich lokalnych rozgłośniach. Do tej pory stacje te nie emitowały ani reklam, ani audycji sponsorowanych. Dwie z nich zmieniły także w środę nazwy.
Spółka Disco Radio otrzymała zgodę na zmianę programu radiowego nadawanego pod nazwą „Disco Radio” – na „Radio Disco”. Zwiększono też limit reklam: z zera do maksymalnie trzech minut na godzinę. Program rozpowszechniany jest w sieciach telekomunikacyjnych i multipleksach lokalnych DAB+ (Częstochowa, Katowice, Poznań, Warszawa)
Członkowie KRRiT zgodzili się także na zmianę nazwy radia nadawanego przez spółkę Hello Radio. Dotychczasowe „Mega Radio” zmieniono na „Radio Mega”. Także w tym przypadku Rada zwiększyła limit reklam do maksymalnie trzech minut godzinę (obecnie program nadawany jest bez reklam i audycji sponsorowanych).
I w tym przypadku audycje rozpowszechniane są w sieciach telekomunikacyjnych i multipleksach lokalnych DAB+ na terenie Częstochowy, Katowic, Poznania i Warszawy. Trzecia rozgłośnia zmieniająca limit reklam to Radio Nuta (Joł Radio Bielsko-Biała). Teraz rozgłośnia może nadawać – analogicznie do dwóch poprzednich – do trzech minut reklam na godzinę.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła też koncesję dla Telewizji Golub-Dobrzyń o kolejne 10 lat (właścicielem stacji jest Krzysztof Jan Kocimski). Stacja ma koncesję na nadawane programu o charakterze wyspecjalizowanym publicystyczno – informacyjnym.