Tygodnik „Wprost” od wiosny 2020 roku ukazuje się jedynie w wersji cyfrowej – można kupować pojedyncze wydania, a także subskrypcję cyfrową Wprost Premium.
Marcin Makowski z mediami pożegnał się w listopadzie ub.r., obejmując funkcję PR strategist w agencji iTechArt. Odpowiadał za tworzenie planów komunikacji zewnętrznej na rynku polskim i wsparcie działań operacyjnych związanych z pozycjonowaniem marki na rynku pracodawcy, praca nad partnerstwami oraz marką osobistą ekspertów technologicznych.
Przed przejściem do iTechArt Makowski przez prawie rok pracował w Interii jako szef serwisów informacyjnych.
W latach 2011-2016 był redaktorem Onetu. Prowadził „Tematy dnia” w TVP3 Kraków, a w latach 2016-2021 był też gospodarzem audycji w Radiu Kraków. Od 2015 roku związany był z Wirtualną Polską; na stałe od lutego ub.r., po tym jak pożegnał się z tygodnikiem „Do Rzeczy”. Publikował również m.in. „Tygodniku Powszechnym”, „Polityce”, „Dzienniku Gazecie Prawnej” i „Rzeczpospolitej”.
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, wydająca też tygodnik „Do Rzeczy” i miesięcznik „Historia Do Rzeczy”, przy spadku przychodów o 2,9 proc. do 10,72 mln zł zanotowała stratę EBITDA i operacyjną, a jej zysk netto wzrósł nieznacznie do 679 tys. zł.