Kilka dni temu telewizja TVN ogłosiła, że pięcioro prowadzących żegna się z programem „Dzień dobry TVN”. Są to: Andrzej Sołtysik, Anną Kalczyńska, Małgorzata Rozenek-Majdan, Małgorzata Ohme oraz Agnieszka Woźniak-Starak. Programu na razie nie będzie prowadzić też Filip Chajzer, który przebywa obecnie na zwolnieniu lekarskim.
Poza zmianami personalnymi program zmieni się pod kątem wizualnym. Zaplanowano pierwszy od lat tak poważny remont studia „DD TVN”. Zmiany obejmą nie tylko wymianę mebli i dodatków, ale całkowitą zmianę układu studia – ustalił portal Wirtualnemedia.pl. – Studio ma stać się bardziej przytulne – usłyszeliśmy w stacji.
Obecnie poza głównymi kanapami znajdziemy w nim kącik kuchenny, kącik do rozmów z dużym ekranem czy miejsce, gdzie wykonywane są występu muzyczne.
Nie ma natomiast planów przeniesienia realizacji do innego obiektu – poranny program nadal ma być nagrywany w budynku M76 na rogu Hożej i Marszałkowskiej, z widokiem na centrum Warszawy. Warner Bros. Discovery wynajmuje w biurowcu prawie 1 200 mkw. powierzchni, przez co pozostaje jednym z największych najemców obiektu. Umowa najmu została przedłużona w 2019 r., nie podano wtedy długości jej obowiązywania.
NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zwolnienia-dzien-dobry-tvn-malgorzata-rozenek-majdan-anna-kalczynska-agnieszka-wozniak-starak-andrzej-soltysik-malgorzata-ohme-filip-chajzer-zarobki-50-tys-miesiecznie ##
„Dzień dobry wakacje” z wydaniami wyjazdowymi
Nowe studio ma być gotowe po 20 sierpnia. W związku z jego przebudową, nadawana w lipcu i sierpniu weekendowa odsłona „DD TVN”, czyli „Dzień dobry wakacje”, niebawem będzie mieć wyjazdowe wydania. Magazyn realizowany będzie m.in. z Krakowa.
Od września program „Dzień dobry TVN” prowadzić będą na zmianę Dorota Wellman i Marcin Prokop, Paulina Krupińska i Damian Michałowski, a nową parę stworzą Ewa Drzyzga i Krzysztof Skórzyński. Możliwe, że w magazynie pojawi się też duet złożony z zupełnie nowych prowadzących.
W 2022 roku średnia oglądalność „Dzień dobry TVN” wyniosła 377 tys. osób przy 7,44 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i 9,47 proc. w 16-49.